Дякуємо, що обрали BeautyVibe! Ми завжди прагнемо надати вам продукцію найвищої якості, яка відповідає вашим очікуванням. У своїй роботі ми керуємося Законом України "Про захист прав споживачів" , тому зробимо все можливе аби процес повернення чи обміну був для вас зрозумілим і простим.
Згідно з чинним законодавством, парфумерно-косметична продукція належної якості не підлягає обміну або поверненню, тож ми радимо ретельно оглянути товар одразу після отримання, щоб упевнитися, що ви з товаром все гаразд і він відповідає замовленому
Щоб уникнути непорозумінь, ми рекомендуємо оглянути замовлення одразу при отриманні у відділенні або кур'єра. Переконайтеся, що товар і упаковка в ідеальному стані, а вага, об'єм та кількість товарів відповідають зазначеним у замовленні. У разі пошкоджень чи розбіжностей, просимо повідомити та відмітити в притензії із працівником перевізника та скласти акт і зв’язатися з нами.
Якщо при отриманні товару буде виявлено заводський брак або інші дефекти, будь ласка, зверніться до представника перевізника на місці. Зафіксований дефект дозволить нам оперативно допомогти вам з поверненням або обміном. Зверніть увагу, що якщо ви забираєте товар без фіксації дефектів у перевізника, подальші претензії не можуть бути прийняті.
Якщо все ж потрібно повернути товар неналежної якості, то після його повернення нам ми повернемо вам кошти протягом 7 робочих днів. Кошти будуть перераховані на банківську картку або особисто у нашому фізичному магазині.
Ми завжди на зв’язку і готові відповісти на ваші запитання щодо повернення чи обміну: